1. sezení
Tak jsme konečně začali! Sezení proběhlo 28.6.2020 a trvalo pět a půl hodiny. Na začátku se ještě doladili postavy, a proběhla menší instruktáž ohledně okolního světa.
Hráči odehráli většinu dobrodružství Bílá paní . Vše začlo chystanou slavností nového roku, na které si Anton všiml malých cikánů, jak kradou jídlo. Svolal ostatní, a vydali se po jejich stopách ve sněhu. Arion zase na kraji lesa spatřil ženu v bílém, ale nijak na ni nereagoval. Stopy hráče dovedly k cikánské karavaně, kde si kočovníci pochutnávali na jídle. Anton je místo obviňování přivítal, a řekl, ať zajdou do jejich vesnice, že mají všeho dost.
Následující den vůdce cikánů Pačel s několika dalšími vyrazili do vesnice, aby nabídli své služby výměnou za jídlo. Nakonec byli zaměstnáni k přípravám na svatbu a výpomoc v hostinci U Pařezu. Nebylo jim ale dovoleno zůstat až na svatbu. 3. ledna se zbalili, a následující den měli odjet. Hráči je chodili sledovat, zda se opravdu chystají k odjezdu. Když se vraceli, stali se terčem šikany Bucharovic dětí, které na ně z dálky házeli kameny. Když plánovali, jak by se jim pomstili, Azer přišel s nápadem, jak na to. Viz. dobrodružství Bucharovic šikana
Následující den, když bylo zjištěno, že chybí svatební šaty, místní zorganizovali skupinku mužů, a vyrazili za karavanou, která již byla na cestě. Jeden z hráčů vyrazil napřed, aby varoval cikány, a předešel tak masakru. Pačel ale řekl, že nemají co skrývat, a poručil zastavit karavanu. Muže z Říčkovy Poruby již očekával, a nabídl jim prohledat jejich vozy.
Když šaty nenašli, hráče napadlo, že šaty ukradli Bucharovic, aby vina padla na cikány. Poštvali tím několik vesničanů i proti nim, ale když jim prohledali domy, tak davové šílenství skončilo.
Následující den proběhla svatba, pozdě v noci Äedilf spatřil bílou paní na kraji lesa, jak mu ukazuje, aby jí následoval. Ten svolal družinku, aby ho sledovali z povzdálí, a vyrazil jejím směrem. V lese ji zahlédl ještě několikrát, a dorazil k jeskyni se spícím medvědem. Dovnitř se rozhodli jít Eadilf, Arion a Gwyn. Neobratná Gwin medvěda probudila, a bílá paní ho musela zase uspat. Poté Eadilfovi předala dopis a zmizela.
Hráči se rozhodli nejprve počkat do rána, a pak dopis zanesli místnímu kouzelníkovu Renerovi. Ten jim sdělil, že pečeť s korunou je již zastaralá královská pečeť. Když se vyptávali na pověsti o bílé paní, tak jim povyprávěl příběh o svatbě na Avenonském Kameni, při které byli všichni zmasakrováni. Popis nevěsty přitom odpovídal popisu bílé paní. Když rozlomili pečeť a přečetli si pozvánku na svatbu, sbalili si věci na cestu, a vyrazili do Avenonského Kamene.
Tam byli lapeni do časové smyčky. Místo aby se stmívalo, tak se rozednilo. Dorazili k hradu, kde byli ubytováni, a zůčastnili se obřadu. Na pergamen napsali vzkaz, a pokusili se zprávu podstrčit princezně. Když ale nenašli vhodnou chvíli, tak se během předávání darů hulvátsky nacpali před princeznu, a zprávu jí předali. Časová smyčka se sama stále snaží držet v zajetých kolejích. Proto se uražení šlechtici nakonec uklidniuli, a princezna na zprávu nijak nereagovala. Když do hodovního sálu vlétly opeřené příšery, hráči zahlédli bílou paní, jak jim ukazuje cestu přes kuchyni. Schovala je ve sklepě, kde přečkali útok, a sdělila jim, že k sejmutí kletby potřebují položit její a manželovo tělo k oltáři, a musejí být oblečení ve svatebních šatech.
V tomto momentě 1. sezení skončilo. Dle mého názoru mělo poměrně slušnou atmosféru, ale je příliš lineární. Hodí se spíše pro hráče, kteří si zakládají na příběhu.